DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Šiame puslapyje pateikiame atsakymus į dažniausiai klientų užduodamus klausimus, susijusius su užsakymais, pristatymu, atsiskaitymu ir kitais bendrais klausimais.

1. Kiek trunka pristatymas?
Prekes pristatome visoje Lietuvoje per 1–3 darbo dienas. Užsakymus siunčiame tiek kurjeriu, tiek į pasirinktus paštomatus.


2. Ar galima atsiskaityti grynais atsiimant prekę?
Ne, šiuo metu priimame tik bekontakčius atsiskaitymo būdus – bankinius pavedimus ir mokėjimus per el. bankininkystę.


3. Ar galima užsisakyti be registracijos?
Taip, galite atlikti užsakymą kaip svečias. Tačiau rekomenduojame susikurti paskyrą, kad galėtumėte sekti užsakymų istoriją ir pasinaudoti papildomais privalumais.


4. Kaip žinoti, ar prekė yra sandėlyje?
Jeigu prekė matoma mūsų internetinėje parduotuvėje ir ją galima įsidėti į krepšelį – vadinasi, ji yra sandėlyje.


5. Ar siunčiate į užsienį?
Šiuo metu pristatymą vykdome tik Lietuvos teritorijoje. Dėl siuntimo į užsienį – susisiekite su mumis el. paštu info@klevera.lt.


6. Ką daryti, jei gavau pažeistą prekę?
Jei gavote pažeistą prekę, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu info@klevera.lt arba telefonu +37067576719. Mes pasirūpinsime problemos sprendimu.


7. Neradau atsakymo į klausimą – ką daryti?
Rašykite mums el. paštu info@klevera.lt – mielai atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus.

MB „Klevera“
El. paštas: info@klevera.lt
Tel. nr.: +370 675 76719

Rūpestis Prasideda Nuo Mažų Sprendimų

Kiekvienas jūsų pasirinktas produktas prisideda prie augintinio sveikesnio ir laimingesnio gyvenimo. Nes jie mums – šeima.

Pirkinių krepšelis
Į viršų